Ukrajinský zákazník uznává tradice, ale rád objevuje i nové

"Našli jsme si na Ukrajině dobrého partnera, který se v tamějším prostředí vyzná a umí se v něm pohybovat." ... říká Ivan Dubrovin ze společnosti Kovosvit, výrobce obráběcích strojů.

Jak je uvedeno na portále Hn.ihned.cz, klíčové pro vstup na trh je získat lokálního obchodního partnera. Kdo přizpůsobí nabídku, má lepší šanci na získání kontraktu.

V začátcích obchodu s Ukrajinou se připravte na zdlouhavé navazování kontaktů a byrokratické kolečko za účelem získání certifikace. Uspějete hlavně s produkty, které za sebou mají tradici.

"Na ukrajinský trh je poměrně složité prorazit. Nemůžete čekat, že vám Ukrajinci sami od sebe pošlou objednávku a vy jim odešlete zboží. Budete potřebovat mnohem víc času a trpělivosti," upozorňuje Ivan Dubrovin ze společnosti Kovosvit, výrobce obráběcích strojů.

A radí, jak se jim podařilo do jednoho z největších evropských států proniknout. "Našli jsme si na Ukrajině dobrého partnera, který se v tamějším prostředí vyzná a umí se v něm pohybovat."

Více čtěte na http://hn.ihned.cz/c1-59691600-ukrajinsky-zakaznik-uznava-tradice-ale-rad-objevuje-i-nove. Článek patří do placené části serveru.
15. 4. 2013  Hn.ihned.cz

Unian

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace